Dagelijks pure chocolade helpt tegen rimpels, water niet
Geplaatst op 20 november, 2009 door Jojoclub-afslanken.com · geen reacties

Wil je de kans op rimpels verminderen, dan moet je volgens Britse onderzoekers elke dag een stukje pure chocolade eten en niet zoals men altijd dacht door veel water te drinken. Het blijkt dat water drinken niets doet voor je huid. Een uitgebalanceerd dieet met vitamines zoals A, B. C en E, wat te vinden is in fruit en groenten is veel belangrijker om de huid gezond en jong te houden, zeggen wetenschappers. Water voegt hier niets aan toe. En zeggen de wetenschappers, smeer je huid in met zonnebrandcreme en stop met roken, roken zorgt namelijk voor een snelle veroudering van de huid. In pure chocolade zitten flavanolen (antioxidanten), wat ook te vinden is in Rode wijn, groene thee en appels.

Lees ook:
- Chocolade verkleint kans op beroerte
- Hartaanval gehad? Eet 2x per week chocolade
- Paarse, zoete aardappel tegen kanker
- Koek, chocolade en chips werkt echt als troost
- Gezondheidstips uit grootmoeders tijd
Tags: Flavanolen, Gezonde huid, Gezondheid, Pure chocolade, Rimpels
Afslanken
Fruitbom smoothie
6 grote aardbeien
1 banaan
3 ijsklontjes
Mix alles in een mixer tot een gladde shake. Lekker koel voor de ...
Maak deze smoothie elke morgen voor het ontbijt. Het is rijk aan vitaminen, antioxidanten, vezels, omega-3 vetten, enkelvoudig ...
Tomaten Smoothie
Tomaten zijn een geweldig bestanddeel voor een gezonde smoothie, vol met antioxidanten.
Smoothies zijn makkelijk mee te nemen ...
Dankzij onze bezoekers een lijst met allerlei gezonde tussendoortjes!
- Lekker vers fruit dat in stukjes gesneden is met ...
Benodigdheden:
- 500 gram sperziebonen
- 100 gram schelpjespasta
- 2 eetlepels franse mosterd
- 50 gram ham
- kalkoen- of kipfilet in ...
Een heerlijk slanke dressing maak je met 2 tomaten, 1 ui, verse koriander (10 takjes), sap van 1 ...
Kinderen
En het gedrag van het kind zal alleen maar verslechteren, zeggen de onderzoekers van Amerikaanse en Canadese universiteiten. ...
Andere kinderen van haar leeftijd leren kinderliedjes en misschien net hun eigen naam lezen, maar de drie-jarige Saffron ...
Dus geen babypraat, geluidjes enz., maar echte woorden gebruiken als je tegen de baby praat, dit zorgt voor een ...
Het is al bekend dat het slikken van foliumzuur de kans op een open ruggetje of andere aangeboren ...
Kinderen die lekker mogen ravotten en vuil worden en niet door de ouders met allerlei antibacteriële zepen en ...
Een nieuwe beweegcampagne voor kinderen is gisteren gestart. Het iniatief komt van het Nederlandse Instituut voor en Sport ...