mei 21, 2022

jojoclub-afslanken

Jojo Club is de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Pentaverate review: de Netflix-show van Mike Myers komt stilletjes aan

Horloge “pentagram“Het doel van zijn recensie gaf me enorme sympathie voor Wile E.Coyote toen hij probeerde de Roadrunner in het nauw te drijven terwijl hij zonder enige twijfel wist dat hij uiteindelijk zou stabiliseren. Ik voelde vanaf het begin dat de missie gedoemd was te mislukken, maar ik hield vol vooruit gaan. NetflixDe nieuwste komedie met in de hoofdrol een komiek met zijn meest relevante en lucratieve dagen achter de rug. Eenvoudig “The Pentaverate” begrijpen is niet het punt van “The Pentaverate”, dat bestaat om toe te staan Mike Myers Doe wat hij wil na bijna 15 jaar in een eigen project te hebben gespeeld.

Met The Pentaverate, waarvan de zes afleveringen op 5 mei zijn uitgebracht, kan Myers veel van de personages spelen van wie hij houdt in een verhaal over een bende die zich verzet tegen ontdekking door een eeuwenoude bende. Zoals verteller Jeremy Irons (ja) ons in de openingscredits vertelt, is het verschil tussen de Other Secret Cults en de Quinta – een groep mannen die wereldgebeurtenissen lijken te hebben geregisseerd sinds de Black Plague – dat deze jongens “aardig” zijn! (Het lijkt niet echt waar als je ze in actie ziet, maar ach, als Jeremy Irons dat zei, moet het waar zijn.) In elke aflevering neemt Myers de rol aan van een Canadese undercoverjournalist, de bodyguard van het Pentaverate chef, twee conservatieve complottheoretici die… Ze lijken zich hiervan bewust te zijn, en de vier oude leden proberen een vijfde te vinden die niet zomaar een Myers is. Tegen het einde van de serie probeert Myers enkele opmerkingen te maken over internet, de waarheid en de dood van de journalistiek, maar het gaat allemaal verloren in de Technicolor “geeuw” van een braakselgrap.

READ  Jorge Perez, schrijver en cartoonist, is op 67-jarige leeftijd overleden

Als er een personage van Myers landt, is het waarschijnlijk een journalist, die misschien voor “Caca News” werkt (echt waar), maar zijn extreme verwarring bij het oversteken van de grens van het laaggelegen Canada naar de hoge resolutie VS maakt hem een ​​van de kostbare paar slimme momenten. (Myers maakt ook een korte verschijning van Shrek zelf, maar dat klinkt als vals spelen.) Onder de vele gaststerren en cameo’s in de show, zijn degenen die het snelst aansluiten bij de razernij van The Myers Project Keegan-Michael Key als lid A potentiële Pentaverate, Debbie Mazar als hun verleidelijke assistent en Jennifer Saunders… nou ja, het is moeilijk te zeggen, maar ze is in ieder geval toegewijd. De zeer charmante Lydia West (“It’s a Sin”) komt het dichtst in de buurt van het spelen van een echt personage, maar ze verdient nog steeds beter dan degene die ze kreeg.

Op het eerste gezicht is het interessant dat “The Pentaverate” een beperkte serie is. Als je ernaar kijkt, wordt het echter duidelijk dat deze tv-show eigenlijk slechts een speelfilm is die in zes stukken is verdeeld. Het is verleidelijk om te zeggen dat deze serie, met zijn gebrek aan redactionele opinie en verrassend hoge productiewaarde, symbolisch is voor wat Netflix nu is. Maar de waarheid is dat “The Pentaverate” heel goed in lijn is met wat de streaminggigant al jaren doet, verouderende komieken zoals Pokémon verzamelen, gigantische cheques schrijven aan iedereen die meer kijkers kan binnenhalen, en ze shows en films laten doen met verbijsterende lange runs. Met andere woorden: deze aanbieding is een feature, geen bug.

READ  Netflix Texas Chainsaw Massacre Reboot Vervolg Review

Wat ‘The Pentaverate’ ooit betreft, is het symbolisch voor de toewijding van Netflix om Myers zoveel tijd, geld en creatieve vrijheid te geven als hij wil – een feit waarin de show zichzelf in twee delen onderdompelt met een nep Netflix-manager uitgesneden erop aandringen dat de show zijn grondstoffen terugneemt. Duidelijk, voordat dat hem nog botter maakt. Uiteindelijk maakt het niet uit dat de resulterende weergave niet goed is. Je zult waarschijnlijk genoeg nieuwsgierige kijkers vinden om de samenwerking te rechtvaardigen, en voor Netflix zal dat meer dan genoeg zijn.

“The Pentaverate” is momenteel beschikbaar om te streamen op Netflix.